Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Krav Maga

Krav Maga on itsepuolustusjärjestelmä, joka opettaa kaikenlaisten väkivaltatilanteiden välttämistä, ennaltaehkäisyä, torjumista ja niitä vastaan toimimista. Krav Maga muodostuu kolmesta eri osa-alueesta: itsepuolustus (self defence), ottelu- ja taistelutaidot (combat and fighting) ja henkilönsuojaus (VIP). Tekniikat perustuvat ihmisen luonnollisiin reaktioihin uhkaavissa tilanteissa, mikä mahdollistaa niiden nopean omaksumisen. Krav Maga sopii kaikille kuntotasoon, ikään tai sukupuoleen katsomatta.

Krav Magassa tavoite on selviytyä omaa tai läheisten turvallisuutta uhkaavista vaarallisista tilanteista mahdollisimman pienillä vahingoilla itselleen tai läheisilleen. Nopeat jalat ja kyky välttää väkivaltaan johtavia tilanteita ovat parasta itsepuolustusta. Fyysisten harjoitusten lisäksi Krav Maga harjoittaa myös henkistä kurinalaisuutta ja parantaa kykyä käsitellä väkivaltaisia tilanteita paineen alaisena.

Krav Magaa harjoitellessa opitaan käyttämään oikeita tekniikoita erilaisissa tilanteissa puolustautuessa hyökkäystä vastaan. Tekniikoita opetetaan erilaisissa ja osin jopa epäedullisissa tilanteissa. Krav Magaa harjoitellaan pimeässä, ulkona, porttikongissa, autossa jne. Tekniikoiden eri yhdistelmät riippuvat olosuhteista, ja ne tähtäävät hyökkäyksen mahdollisimman nopeaan loppumiseen.

Krav Maga Kirkkonummen harjoittelijoilla on mahdollisuus ostaa krav maga -harjoittelun kattava vakuutus Suomisport-palvelusta. Lue lisää vakuutuksesta: https://kmgfinland.com/vakuutus/

Krav Maga Kirkkonummi opettaa kansainvälisen Krav Maga Global -organisaation mukaista Krav Magaa.

Viikkotuntien lisäksi tarjoamme myös pienryhmä- ja yksityisopetusta.

Aikuisten peruskurssit keväällä 2024

Aikuisten Krav Magan peruskurssit pidetään yksipäiväisinä intensiivikursseina (6h).

Kurssi 1: 21.1.   klo 10-16

Kurssi 2: 3.3.    klo 10-16

Kurssi 3: 24.3.  klo 10-16

Kurssi 4: 21.4.  klo 10-16

Kurssin hinta on 75€.

Peruskurssilla harjoittelemme peruslyöntejä ja -potkuja sekä torjuntoja ja vapautumisia yleisimpiin hyökkäys- ja uhkatilanteisiin.  Kurssin jälkeen voi siirtyä harjoittelemaan jatkoharjoitusryhmään (Jatko1).

Tiedustelut: mika (at) kravmagakirkkonummi.fi

Kansalliset KMG-tapahtumat

KMG Finlandin järjestämät leirit, tasokoe- ja muut tapahtumat löydät täältä: https://kmgfinland.com/tapahtumat/